vrijdag 9 december 2016

Journal | mijmeringen



Laats printte ik wat van mijn tekeningen uit op een simpel A4'tje om ze in mijn journal te gebruiken. Ik ben dol op het Traveler's Notebook systeem, ik heb erin getekend, collages gemaakt en verf gebruikt. Voor schrijven is het papier (de 003 insert) fabuleus maar voor tekenen vind ik het wat te glad. Dat is puur persoonlijk, want er zijn legio mensen die het wel prettig vinden. Ik heb voor tekenen liever meer grip/textuur.

Na wat dubben - en te lang nadenken- heb ik besloten dat ik de TN ga gebruiken voor memory keeping. Boekjes vol met woorden, foto's, scapbooking, ideeën en inspiraties. En daarbij plak ik dan plaatjes, van mijzelf en van anderen. Daarnaast houd ik mijn schetsboek met het fijne textuur. En deze tekeningen kan ik weer als print gebruiken in mijn journal. Best of two worlds.

Fijn weekend alvast, xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten