dinsdag 13 september 2016

Traveler's notebook | journal

In mijn traveler's notebook. Deze maand besloten wat meer te gaan journalen. Om wat losser te worden in creativiteit. Ik deed al eerder pogingen, maar dit kleine formaat ligt mij denk ik wat beter. 



Om in te stappen volg(de) ik een journal10daagse van de contentacademie.  Gewoon om een beetje in de flow te komen. Ook probeer ik telkens een andere aanpak/techniek/media. 

Ik doe hard mijn best om het niet te mooi te willen laten worden. Tenminste het mag wel mooi zijn natuurlijk, graag zelfs maar ik moet vooral losser worden in creativiteit, ik denk dat het ten goede komt van mijn tekeningen.  Het is vooral voor mijzelf. Journalen kan alles bevatten: plakken, schrijven, tekenen, verven, gewoon waar je zin in hebt. 



Ik vind het leuk om wat van mijn tekeningen erin te verwerken, zodat ik daar later naar terug kan kijken. Ik printte het uit op vrij dik papier, maar de volgende keer probeer ik wat anders; dunner papier of stickerpapier. Verder een pietsie aquarelverf, niet te veel water want dat kan het niet goed aan.

Fijne dag!

1 opmerking:

  1. Ongelofelijk dat je weer zoiets moois gemaakt hebt. Ik blijf me over jouw talent verbazen!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen