vrijdag 19 februari 2016

Illustration | Cold weather


De afgelopen dagen waren echt freakin' cold buiten. En als de zon scheen, was het zelfs heerlijk even om buiten te zijn. Maar die grijze, sombere dagen .....

Vanmorgen werd ik wakker met verhoging, pijn in mijn keel en hoofd vol. In plaats van aan de tafel met mijn tekenspullen (jaja, ik heb genoeg ideeën weer) lig ik op de bank onder een dekentje. Jammer, want mijn energie ging net weer omhoog deze week. Ik ga hard duimen dat het morgen weer over is.

Zijn jullie ook al toe aan LENTE?
(of wacht, had ik dat al gevraagd :P )

Fijn weekend!



4 opmerkingen:

  1. Ik was eind december al klaar met de winter ;-)
    Niets zo erg als grijs, stilstaand weer, bah. Vandaag was het heerlijk. Geef mij maar kou met blauwe luchten. Maar het liefst lente...
    Beterschap en lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je weer te zien in blogland! Vervelend dat het toch niet zo wil met je gezondheid. Het moet inderdaad maar lente worden, ik kijk er ook al naar uit. Erg leuke tekening heb je gemaakt. Ik zie dat je je wel goed inpakt voor je naar buiten gaat, samen met Aagje haha.
    Leuk hoor!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Corine! Aagje zet alleen geen stap buiten de deur de laatste maanden ! :)

      Verwijderen