zaterdag 13 februari 2016

Project life | februari #1


Ik doe nog steeds hard mijn best om dit jaar ons fotoboek bij te houden, zodat ik niet 3 jaar aan fotoboeken moet inhalen.

Alhoewel PL van scrapbooking afkomt en vaak vol met versieringen zit, houd ik van simpel. Soms doe ik een plaatje erbij (die ik zelf dan teken) gewoon voor de leuk. Soms doe ik vakje (card) vol met tekst, als ik wat meer over de foto's wil vertellen.

Dit keer hield ik het erg simpel. 6 foto's van de afgelopen week en minimaal aan tekst. Eén ding wil ik nog veranderen: de tekst februari #1 verander ik toch liever in een echte datum, zodat ik later beter weet wanneer iets was.

De komende weken wil ik ook nog eens gaan kijken naar de bladen van de afgelopen twee jaar. Bepalen wat ik moet afmaken en hopelijk dan eens laten drukken.
Dit als de gezondheid het toelaat tenminste. Ik was weer eens wat overmoedig met mijn plannen (en vooral de uitvoering) dat ik al twee weken overbelast op de bank zit. Toen ik deze week merkte dat mijn rechteroog niet meer scherp wilde stellen, wist ik dat ik flink te ver was gegaan. Vandaar de hoofdpijn en de duizeligheid, het kwartje viel wat laat dit keer :)

Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten