maandag 23 mei 2016

Illustration | a very zen girl and my health


Mei was/is een heerlijke creatieve maand voor mij. Ik ben eigenlijk vooral in photoshop aan het tekenen en dat bevalt mij helemaal prima. LOVE

Ook met de gezondheid gaat het een stuk beter. Ik ben iig minder moe. Ik ben van gluten-beperkt naar volledig glutenvrij gaan eten. Gluten hebben toch meer impact op mijn lijf dan ik dacht, bepaalde klachten zijn een stuk minder geworden (spierzwakte, vermoeidheid en neurologische klachten). Pinda's liet ik al staan toen de allergoloog mij vertelde dat ik een milde allergie daarvoor had. Nu ik glutenvrij eet, kwam ik erachter dat eigenlijk alle peulvruchten taboe zijn. De lekkere linzensoep en een pizzabodem van kikkererwtenmeel maakten dat ik de trap niet meer goed opkwam en behoorlijke buikpijn had.

Voedselintoleranties komen vaker voor bij Ehlers Danlos. Ik hoop alleen dat er niet nog meer voedselintoleranties bijkomen, want ik ben nu al genoeg aan het denken en puzzelen ;)

tags:  illustratie, illustration, tekenen, photoshop, ehler danlos, voedselintoleranties


Geen opmerkingen:

Een reactie posten